Şikayet duygusu tüm insanların hayatlarının en önemli noktalarından bir tanesidir. Şikayet edilecek kurumlarında çok iyi analiz edilmesi gerekir. Şikayet ettiğiniz kurumun, isteklerinize nasıl cevap vereceğinin, sonuçlarının da nasıl olacağının önemi oldukça önemlidir.

Sponsorlu Reklamlar

Şimdi kaydol.com.tr olarak, tüketicilerin şikayetlerinin %65 oranında çözüldüğü bir kurumu sizlere tanıtacağız. Evet her 100 kullanıcıdan 65 tanesi, şikayet var adlı web sitesinde sorunlarına çözüm bulabiliyor. Siz de sorunlarınıza bu siteden çözüm bulabilirsiniz.

Peki hangi konularda şikayet edilebilir, hangi kurumlar şikayetleri dikkate alarak hassas bir şekilde çözüm buluyor? Bu sorulara detaylı bir şekilde cevap vermeye başlayalım. Ama önce nasıl kayıt olunur onu anlatalım.

Şikayet var nasıl kayıt yaptırılır?

Video Anlatım:

 

Resimli Anlatım:

Aşama 1:

Öncelikle web sitesine gidiyoruz ve sağ üst köşede yer alan Giriş Yap butonuna tıklıyoruz.

Şikayet var kaydol

Şikayet var kaydol

Aşama 2:

Giriş yap dedikten sonra, karşımıza bir Pop-Up açılıyor ve bu pencerede üye ol butonuna tıklayarak, aynı ekranda üyelik kısmına ulaşıyoruz. Bu ekranın kayıt aşamasında ki resmi hemen altta yer alıyor. Bu kısımda cep telefonunuz dahil bütün bilgileri doğru giriniz.

Şikayet Var Kayıt

Aşama 3:

Artık kaydet dediğiniz anda üyelik aşamasını tamamlamış oluyorsunuz.

Şikayet Var

Şikayet Var

Şikayet Var web sitesinde nasıl şikayet edebilirim?

Artık Şikayet Var sitesine kayıt oldunuz ve şikayet etmek istediğiniz konu ile ilgili kurumu bulmanız gerekiyor. Öncelikle web sitesinde yer alan Şikayet Yaz kısmına tıklıyoruz.

Şikayet Yaz

Şikayet Yaz

Şikayet Yaz butonuna tıkladığınız anda artık şikayet sayfasına yönlendirilmiş oluyorsunuz. Şikayetçi Olduğunuz Firma, firmanın hangi iş kategorisinde olduğu,  Şikayet başlığı, şikayet metni, varsa fotoğraf, varsa konu, şikayetinizi daha önce firmaya bildirip bildirmediğiniz, koşul kabulü ve gönder butonuna tıklayarak başlığı açıyoruz.

Şikayet Var - Şikayet et

Şikayet Var – Şikayet et

Bu aşamadan sonra artık ilgili firmanın sizinle iletişime geçmesini bekleyebilirsiniz. Sizin şikayetinizi dikkate aldıkları anda arayacaklarından emin olabilirsiniz.

Dikkat: Şikayetlerinizi en makul şekilde belirtiniz. Gereksiz şekilde açtığınız konulara hiçbir şekilde cevap verilmeyeceğini unutmayınız.

Şikayet Var Web Sitesine Kaydol